LESS

Så trött på mitt jobb idag.
För det första har jag satans ont i kroppen. Ont i svanken, fingrarna sticker o känns konstiga..
2a är att jobbet just nu är såå långt bort hemifrån. 3 timmar av min fritid ägnar jag åt att åka till o från jobbet.. För det får jag 22kr.
Har en tröttperiod just nu så då vorde det ju skönt o åka kommunalt, ibland är det nästa så att man somnar på vägen.
Å för det 3dje finns det ju sällan toaletter på jobbet.. Man håller sig in i det sista för att det är bökigt att lägga ihop sakerna, hoppa in i bilen o åka kvarter efter kvarter för att hitta nånstans där man kan låna en toa. Lite lättare att vara kille + att ni inte har mens en gång i månaden å då behöver en toalett för det minst var 4de timme!
Så idag hade jag kunnat ha ett annat jobb...
Hade hoppats på att morgondagen skulle bli bättre. Att man kanske skulle fått va på verkstan. Men det fanns inte jobb till mig där. Ingen annanstans heller.. Så det blir att åka till bromma imorrn igen och spackla..

Sjukskriver mig på fredag om jag måste vara där igen då.

Har precis lagat mat, hoppas marcus♥  kommer hem snart.
Ska nog bara äta, duscha, borsta tänderna och lägga mig i soffan o kolla på room service.
Usch. Hoppas helgen kommer fort!!!

Ha en bra kväll och en underbar dag på jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0