GH3

Oj, har fastnat i guitarhero träsket... Det blir lite av ett beroende..
Asgrym är jag iaf. Har eget rockband med skivkontrakt o grejjer.
Upptäckte att min lillebror är lite bättre än mig =/ Han kör på medium, jag kör ju bara på easy.. =/
Så jag skulle precis ge mig på medium.. Haha. Jag rockade ju iaf men attans vad mycket svårare det var.. Mitt lillfinger räckte inte rikigt fram till den blå strängen.(knappen) men men. Övning ger färdighet. =)

Helgen var iaf bra.
Glodde på idol i fredags innan vi somnade i soffan, nej justd. vi hann gå o lägga oss..
Gick upp med tuppen i lördags och åkte o jobba på varsitt håll.
Hade planerat att gå på sjökrogen på kvällen eftersom det var pizzapremiär så Jempa hade bjudit hem folk till oss innan.
Så vi, Jempa Björn o Tessan satt här en stund o spelade GH3, BUZZ (lånade av söta Lillebror) och lite eye toy.
Hade bokat bord till 7. Mötte upp Fam Persson, Gunnar o Jeanette på sjökrogen.
Pizzan var jättebra. Pizza är ju egentligen inte min favorit, inget man äter allt för ofta. Tunn botten, o var mer åt det fräscha hållet. Inte så där slemmig o dyrpande av fett!
Var där till stängning. Kollade på vintergatan på vägen hem! Haha!



Idag är det måndag hela dan..
Jobbat i Gladö kvarn. Nybyggt hus. Grundat en massa väggar.
Passade på att äta lunch med Frida, hon bor ju i närheten! Inte så ofta man ses! =)

Så var det körlektion 14.00
Var på banan hela tiden. Övade låg och högfart. Känns som jag börjar få klämm påt nu. =)
Bromsövning hoppade vi över eftersom det var lite knas med frambromsen på hojjen.
Nu är det nervöst nära! =)

Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0