Hej

Dags o skriva lite igen..
Har mått lite så där i veckan. Kännt mig trött. Var tvungen och gå hem o lägga med häromdagen när jag kom hem från jobbet. En liten powernap..
Det är väl den här deprimerande årstiden som gör att man är lite ur form.

Idag har jag varit på vårdcentralen.. Typ 100 års sen..
När jag gick upp imorse blev vänsterögat attackerat av nåt. Nå skräp eller ögonfrans eller nåt.
Gnuggade o jocksade en stund utan o lyckas få ut de.
Åkte iväg till jobbet, fortfarande gnuggandes i ögat.
Jobbade nästan en timme, blev ju bara mer o mer irriterat i ögat. Tillslut började det göra så ont att det bara rann ur ögat.
Vid 9 gav jag upp o åkte ner till verkstan. Pappa erbjöd sig att ta vattenslangen o spola ögat.
Lät väl inte så där jättekul. Kia fick köra ner mig till vårdcentralen.
Fick komma in ganska så fort. Tröjjärmen va ju alldeles blöt av tårar.
De vände ut o in på ögonlocket o torkade lite med en tops doppad i koksaltlösning, sved lite men skräpet försvann.
Tror att skräpet skavde o nötte lite på hornhinnan, gör fortfarande lite ont. Alldeles röööd i ögat.. =)

Igår var det tjejkväll på flugger i nynäs. Jag var där o visade hur man målade med overhead.
Var ca 45 tjejer som kom o fick inspireras under kvällen. Var inte hemma förens kvart över nio. Lyckades komma till tunnels precis när det var röljus så ja blev stående där en kvart.. =/
Målade bamse under kvällen.
(går inte o lägga upp bild nu så får göra d nån annan dag)

Ihelgen blir det o pyssla lite. Täta förnster, göra rent akvarium, ta in fiskar, göra rent dammen.
Röjja källare så hojjen får plats där nere..
På söndag ska vi till ikea och köpa bäddmadrass sen till skärholmen, köpa födelsedagspresent och julklappar.
Efterdet blir det fars dag fika hos mina föräldrar o efter det fars dag middag hos marcus föräldrar. =)

Ha en bra kväll!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0