1800-talet

God förmiddag!
Skönt med fredag igår. Såg verkligen fram emot att få sova aslänge idag.. (till 10 är aslänge för mig) efter det har man ju sovit bort hela dagen..
Gissa när jag vakna?
06.59.   Klarvaken...     Det vart ju iaf lite sovmorgon, men lite till hade jag väl kunna sova..
Drog mig iaf till 9.. Somnar jag om efter att jag vaknat så där så är det nästan omöjligt att vakna igen..

Jo 1800-talet.
Marcus är ute o skaffar mat. Jag är hemma o diskar, plockar, städar o tvättar...
Jag som trodde d skulle bli ändring på sånt nu när det är 2000-talet. =)
Marcus o Matte sa igår att de skulle mötasupp kl.7 för att jaga och sedan efter det åka ut på sjön o fiska.
De hoppade över jakten. Har väl ändå inte gått så där jättebra d senaste gångerna.
Så jag pysslar på här hemma. Ser till så det finns rena kläder och försöker utrota dammråttorna...

Ska slå in paket oxå. 8årskalas ikväll. & 40års kalas efter d. =)
Ska laga ihop en tröjja oxå som jag tänkt ha idag, gått hål i ärmen.
Ska försöka med en promenad oxå i de mysiga höstvädret..

Vad ska du göra idag?

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Idag har jag surfat, diskat, påbörjat att rensa och städa ur skafferiet. Om en timme ska vi åka till Foppa och Åsa för att gå och se Henrik Schyffert på teatern i E-tuna. Imorgon blir det städa medan pappa och Lasse lägger tegel på garagetaket.



puss o kram!

2008-11-15 @ 16:50:19
URL: http://www.norrdalen.blogspot.com
Postat av: Frida

duktig du är! hittade du nå gamalt spännande där längst bak i skafferiet? =)

2008-11-16 @ 17:31:08
URL: http://fridsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0