Veckan

Veckan har varit sådär.. Inte gjort mycket mer än jobbat.
Kände av lite huvudvärk i tisdags så det var skönt att innebandyn tagit jullov.
Vaknade i onsdag med ont i huvudet. Tok mig upp iaf och åkte iväg o jobba...
Gick o la mig efter att jag kommit hem o ätit middag.
Torsdagen såg likadan ut.. Vakna o somna med huvudvärk...
Idag blev jag tvungen o sjukskriva mig.. Första gången på 3½ år!! Å så är det för huvudvärk... Jävla huvud...
Jag som är så rastlös av mig lyckades sova till halv 11. Åt frulle o ringde några samtal.
Parkerade sen på soffan o glodde på film, sov en stund, fortsatte glo på film o sov sen en stund igen..
Behövde få vila lite. Just nu har jag iaf inte ont i huvuet. Men varit lite upp ner hela dan.
Varför.. Kanske för att ja är tokstel o har ont i nacken..
Har ju sovit nästan lika länge som törnrosa nu och druckit galet mycket vatten..

Ska hoppa isäng nu. Sen om Marcus förljer med.. Han ligger på ett annat ställe o sover ruset av sig... =/
Imorgon om det inte är dåligt väder kommer mamma o pappa ut.
Dags o ta upp båten.. Å så ska dom kika på Huset som vi köpte igår.
En liten sommarstuga här på muskö på 54 kvadrat... Så det ska nu renoveras och byggas ut.
Börjar med att renovera badrummet så det blir klart innan vi flyttar in. Har ju uppsägninstid på 3 mån där vi bor idag..
Roligt att man har något eget att pyssla o fixa med.

Hmmm, ska nog ta en sväng i kylen innan jag lägger mig.. Börjar kurra i magen.. =)

Puss o Kram
Fritidshusägare Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0